KAKO BITI U TRENDU, A OSTATI SVOJ? (ESQUIRE, NOVEMBAR 2016)

U eri globalne uniformisanosti, ako želite da budete u trendu, IN, trendy ili kako to već opisujete u ličnom slengu najlakše je, naravno, da se povedete  za masom i nosite ono što nose i svi ostali. Aktuelne boje, dezene, printove, forme, modele, šta god. Tako danas razmišlja većina. Na drugoj strani imamo one koji su drugačiji i ne mare za sezonski trend, oni su svoji, a mnogi među njima i vrlo originalni, često ekscentrični. Koncept „ili nosiš umetničko delo ili si umetničko delo sam po sebi“ najbolje oslikava tu stranu medalje, dok onu na kojoj su uniformisani trendseteri psihološki vizualizuje krilatica „ili si brend ili ga nosiš“. Komplikovano je, da budemo iskreni, i na jednoj i na drugoj strani. Zato je sredina i u ovom slučaju najbolja opcija. Jedino pitanje koje se nameće kao nejasno jeste gde se u svemu tome svrstala jednostavnost, svedenost, minimalizam?

 

 

FOR FOLLOWERS...


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


%d bloggers like this: